piątek, 14 stycznia 2011

Karolka i Paweł



5 komentarzy:

  1. kupiłam takie okularki w wakacje 2009 nad morzem, żeby mieć na Sylwestra... w 2010 przypomniałam sobie o nich 30 grudnia, kiedy je przypadkiem znalazłam dobrze schowane i postanowiłam wykorzystać na Sylwestra... przypomniałam sobie o nich za pięć dwunasta a... Sylwestra spędzaliśmy u znajomych, więc... może w 2011?

    A zdjęcie bardzo fajne!
    Pozdrowienia Ewo i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko najpierw je złóż, bo po pijaku może być ciężko :)
    Darku, podaj mi namiary na swoją stronkę ze zdjęciami, Pamiętam, że też fotografujesz..

    OdpowiedzUsuń
  3. o cholerka, to pisałam przecież ja - Ola, tylko akurat Darek był zalogowany :)))))
    p.s. Darek nie fotografuje, ale udziela porad technicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam, że to mój kolega ze studiów, który też fotografuje..
    to żeśmy się dogadały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :) ja to muszę bardzo uważać, bo cała rodzina korzysta z mojego kompa i nigdy nie mogę być pewna, kto się zalogował ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń